Äntligen är det Fredag igen ...

Mina ögon går i kors idag. Är så trött så jag skulle kunna somna typ nu.
Asjobbigt. Men det gäller att bita ihop.
För ca klockan 14:15 idag kommer jag låsa upp ytterdörren. Slänga av min vinterjackan och mina skor. Traska rakt in i mitt rum och somna på sängen. Det kan man ju göra idag. För det är fredag.
Inga tider att passa, ingen träning och man slutar tidigt. I LÖV it!

Imorgon är det match, så idag har det laddats på med massvis av pasta här på lunchen.
Klockan 12:00 imorgon rullar bussen iväg med destination Uddevalla.
Efter vår match spelar farmen direkt. Så det blir antagligen så att man kollar på den matchen med. Sen bli det hemgång. En Lördag som spenderas till största del i Uddevalla då med andra ord.

Ikväll blir de freagsmys med familjen. Det rycktades att det skulle bli räkor ikväll, mums.
Sen blir det nog Idol. Får se vem jag kommer heja på. Har inte följt programmet alls. Vet bara vems Palles favorit är och vilken Carros favorit är.
Tror Olle är min favorit. Han är bra och söt ;)




Nästa vecka är vi ju lediga från handbollen. Ska passa på att träffa min kära vän Anna då :) Ska bli supernajs :D

Sådär.
Nu blire inge mer.
Kanske, KANSKE skriver några rader ikväll.

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0