Värsta uppehållet

Har jag haft här på bloggen.
Haft end el att stå i med jobb och handbollen.
Men nu är den sista över, för ett tag.
Vi hade de två sista träningarna denna veckan, där spelades det fotboll (om man nu kan kalla det för det)
Vi prövade även på basket och minihandboll där skullman visade härliga takter med diverse vrålsatsningarna ;)

Torsdagsträningen avslutades med möte, där jag och mammsen varit duktiga och bakat väldigt fina muffins :)

Nu börjar vi med vårt uppehåll från varandra som är lite drygt en månad, sen börjar allvaret igen ...
Rätt skönt med uppehåll nu, ska passa på att göra lite andra saker som man inte hinner med annars.

Idag blev det en tur till stan, kändes la sådär. Tänkte liksom inte på att det va löning, så ALLA va fan i stan.
Jag åkte hem rätt fort...

Idag har jag även fått ordning på min dator, den har inte varit så sammarbetsvillig den senaste tiden, därav bloggpausen ...

Något som är positivt nu är att snön har försvunnit, nu har det istället ersatts med regn, men jag tror att det fina vädret bara står bakom dörren och tittar fram inom kort ...

De va allt för idag, Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0