nya tider

Idag är det södnag, vilket innebär att det är slut på ledigheten och back to work igen imorgon.
Idag har jag renovering av min garderob, verkligen behövligt. Sitter i mitt rum omringad av kläder och blir trött bara av tanken på att jag ska vika iordning skiten.
Nu ska vinterkläderna ut och vår/sommarkläderna ska in. Lite väl optimistiskt kanske med tanke på att den sista snön nyss försvunnit, men nu orkar jag inte med vinter längre, nu är det vår för hela slanten.

Igår inhandlades det en body och en tunika samt snygga silverörhängen. Kanske tar kort på det och lägger in här på bloggen under veckan, får se hur det blir med den saken.

Jag skrev ju i förra inlägget att jag(!) och mamma bakade till sista träningen med laget. Här får ni se hur resultatet blev :)






Back to work .. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0