tandläkaren

Det blev inget inlägg igår, min kära vän datorn va inte så sammarbetsvillig, men idag verkar det gå bättre.

Igår va det intervallpass och sen gym.
Den otroliga hettan här i gbg tar dö på en fullständigt. Blev helt flummigt med Lajnen sen på gymmet.
Inte bra att köra bänkpress när man skrattar, rent ut sagt livsfarligt egentligen ;)

Nåväl.
Imorse gick jag inte till jobbet direkt, jag hade tandläkartid.
Blir alltid lika osäker när man ska dit. Jag är inte rädd för tandläkaren, det är inte det.
Men när man kommer in dit så brukar alla som redan sitter där & väntar typ stirra ner en, man brukar bli inkallad några minuter försent osv.
Men idag gick det som på räls. Inga hål dessutom, duktig Bellabell.


Efter tandläkarbesöket pallrade jag mig ner till jobbet. Hinner komma halvvägs innan helvetet bryter loss och en flod med vatten fullständigt dränker mig. Okay, det va kanske att ta i, men ett skyfall kom i alla fall. Som tur va varade det inte så länge, men vad hjölpte det? Jag blev ju blöt som fan i alla fall :P

Efter jobbet idag va det hem för att slå på TV:n. Men man kände att det inte va nått som stämde.
Ljudet av VM tutorna fanns inte där. Inte heller nån söt liten spanjor vid namn Fernando Torres skymtade i rutan.
Nej det va alltså ingen match från fotbolls VM idag.



Men då tog jag mig tid att titta på Top Model istället. Säsongen som sänds nu har man ju redan sett, men det är alltid lika kul. Idag va det en tjej som storlipade för att de skulle hänga i en sele högt över marken. Okay det är inte kul att behöva göra något man är rädd för. Va det nu än är, höjder, vatten, tigrar eller varför inte hundar? ;P
Det är ju jag rädd för.
Fast idag tyckte jag hon va lite överdriven. Men hon klarade det ju, denna gången också ;)

Efter top model va det gym med systrarna Strömberg.
Det hela slutade i en del skratt idag med, berättar inte varför ;)

Till helgen blir det ett mini läger med laget.
Sen blir det grill hos just Strömbergs och sen utgång. Kommer nog bli toppen !

Nu har datorn dött massa gånger bara när jag skrivit detta inlägget, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!

See ya later.

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0