Trött som tusan

Ja det är jag verkligen just nu. Genomförde idag mitt första träningspass sen i söndags. Just nu är jag otroligt mör i kroppen. Alltid när man har varit sjukt känns det extra jobbigt.
Men det kändes samtidgt ganska bra, har nog aldrig varit så trött efter ett intervall pass som jag va idag.
Kunde knappt ta mig hem, kändes som att benen bara släpades efter mig.

Nu är det i alla fall gjort och jag kommer nog somna gott ikväll.

Imorgon blir det full rulle. Ska jobba, sen köpa present till seferaj, skynda hem, göra mig iordning, åka till seferajs 20 års firande, eventuell utgång på det. Ja det kommer gå i ett imorgon. Så en god natts sömn skulle inte sitta fel nu.



På lördag har vi individuell träning med löpning. Rätt gött, slipper man sätta klockan så tidigt.
Senare under dagen ska jag och lajnenhudvårdsgrejimoj. Det ska bli trevligt. Något som dock grämer Carro är att hon missar det kungliga bröllopet. ;)
Det gör inte Palle, Vickan ringde henne idag och bad henne va tärna ;)
Nä nu ljuger jag.
Däremot ska Palle till stockholm i helgen. Vet inte om det är för bröllopet skull eller om det är för att hon vill shoppa och gå till skansen. Kanske inte den bästa helgen att åka upp på? Kommer nog vara en del avspärrningar lite här och var ... :P

På lördag ska jag eventuellt vara barnvakt åt några små tjejer. Får se hur det blir med det.

Söndagen är det inte något speciellt som är planerat. Just nu är det bara träning på schemat där.




Nu blir det sova för min del, är helt slut.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0