sött besök

Igår satt jag och skrev ett inlägg, min dator va dock inte så sammarbetsvillig. Så efter en stund gav jag upp.

Igår va det mest sova som gällde. Tvungen att komma ikapp.
Sen va det träning, först handboll och sen gym.
Vi fick tyvärr en skada under träningen.
Det va dock inte på någon spelare, men Mackan vred till sitt knä när han inte hängdemed i sidled när jag stega förbi. ;)

Gymmet gick bra fram tills lilla Alfie kom på besök.
Då va det inte så mycket styrketräning för vår del.
Alfie är Marcus son.
Han är supersöt.
Tog bild med min mobil, men den får jag ladda upp senare.

Skickade mms till Eddie på honom, nu blidde hon nog avundsjuk när han va där & hälsade på när inte hon va på träningen.

Vi ska skaffa kärra kläder till honom och sånna hörselskydd som alla barnen har, så kan ju han gå på matcherna i höst :D

Får uppdatera ikväll, då spelar ju för övrigt Spanien. Torres, wooooohoooo ! :D

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0