Snuvig

Atchooooo, prosit!

Ja så låter det om mig nu för tiden.
FY FAN. jag tror jag får börja missbruka nässpray som Öhlund ;P

Nej nu ska jag inte bli för negativ. Men just nu är jag riktigt förkyld. Känner mig som en kille eftersom jag verkar göra detta till ett världsproblem, så nu slutar jag med det ;)

Blir troligtvis ingen träning för mig idag heller.

Har under rasten suttit och spanat in massa fina väggtexter.
Det finns så många fina, kan liksom inte bestämma mig vilken som jag vill ha.

Tänkte att jag skulle sätta mig ner nån dag och bestämma mig för vilken jag vill ha.
Som jag brukar säga, jag gör det sen ... ;)

Idag är det ÄNTLIGEN Spaniens tur att entra VM tuneringen. Egentligen hejar jag inte så värst mycket på dom, jag är hejar bara på Torres. Ytligt jag vet, men som om jag vore ensam om att göra det  ? ! ;) 


Nej nu ska jag se vad som har hänt runtom i världen idag, aftonbladet.se here I come ...

Ciao ..

 


Kommentarer
Postat av: Carroliten

muuuums!

2010-06-16 @ 21:19:42
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: bella

precis som maria montazami skulle sagt ;) MUMS ! ;)

2010-06-17 @ 07:02:16
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0