presenter

Jobb idag, igen.
Höll dock på att försova mig imorse, stängde av klockan och somnade om.

Väl på jobbet va det full rulle, sen åkte vi iväg för att äta lunch på eklandia fastighets ab kontoret.
Det va riktigt gött, fick där även några presenter. Tänkte lägga upp dom på bild här.
Som om inte det va nog så fick jag en sommarpresent av jobbet också. Riktigt nice, tackar så mycket!

Pricken över i:et idag måste i alla fall vara blåsorna jag lyckades få sista handbollsträningen nu på ett tag. har klarat mig utan dom nu, så idag sa det bara pang.

Jossan va tillbaka idag från New York, hon berättade massa om det för oss, man vill ju verklligen åka dit asså ! Hade varit sjukt nice ! :D

På tal om något helt annat.
Tycker faktiskt att det va gött att Frankrike åkte ut.
Sättet de kom på till vm är ju givetvis irriterande, men sättet som de genomför tuneringen är ju katastrof.
Nu vet inte jag vad som har hänt, men jag tror de flesta fotbollsspelarna skulle göra vad som helst för att få uppleva ett VM. Så står spelare över träningar och till och med en match om jag fattat det rätt.
Stackars Irland säger jag bara.

Nog om dom, ska kojja snart. Känner mig lite seg.
Imorgon blir det jobb och skatås. Känns bra, ett tag sedan jag va där nu ;)

Tänkte även passa på att hämta ut ett paket från HM som kommit :D

Bilder på presenterna kommer som sagt imån ;)

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0