NY

Så går första dagen som chef mot sitt slut ;)

Nä men mår desvärre inte bättre nu och det blev ingen träning förut heller.
Det är väldigt segt att vara sjuk. Man orkar inte göra någonting, sen har jag huvudvärk typ hela tiden. Så segt.

Men man får ta fram det positiva i livet ;)
Satt idag och tittade på träningen, fick då trevligt sällskap i form av Josefine Bergqvist. Hon är också sjuk, men hon ska åka till NEW YORK imorgon. Jag är inte alls avundsjuk ;) Hoppas verkligen du får en toppenresa gumman, shoppa inte för mycket bara ;)

Efter träningen gick jag till ICA för att köpa bananer, där träffade jag Sandra. Vi får ta & ses nån dag, både hon, jag och Anna. Sandra flyttar ju till Stockholm på torsdag nästa vecka :(

Väl hemma va mamma i full gång med att sätta ihop den nya soffan som kom idag. Soffan passade perfekt in i vardagsrummet. Skönt med en större soffa också, nu saknas bara bord och matta.

På tal om inredning så har jag kollat ännu mera på väggtexter. Kan inte bestämma mig hur jag vil ha det, stor text eller liten text med bilder runtom. Får sova på saken helt enkelt.

Idag gick Italien in i VM tuneringen, trodde ett tag att spaghetti killarna skulle förlora, men man ska inte räkna bort de regerande världsmästarna. Tillslut blev det ju 1-1, tror att Eddie va nöjd att det inte blev nån förlust. Hon älskar ju Italien, är det kanske därför Palle kalla henne Italienaren? ;)

Nej nu ska jag sova, förhoppningsvis mår jag bättre imorgon.
Här är ytterligare en bild från besöket vid the studio igår. Close up :P



Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0