Ledighet

Ja det har jag nu resten av denna veckan faktiskt.
Så idag va det tanken att jag skulle ta sovmorgon, men nej, vaknade tidigt i alla fall.
Har inte gjort sådär jätte mycket idag, mest gått runt och varit trött. Haft väldigt ont i kroppen dessutom.
Hade ju första handbollspasset igår på länge, det känns. Axeln gör otrologt ont faktiskt.
Ska höra med Jenny idag va hon säger om det.

Det kändes konstigt att vara tillbaka i hallen igen och visst kände man sig som Bambi ibland där inte kroppen hände med på noterna.

Idag är det enbart gym med Jenny vid katrinelundsskolan och imorgon är det handboll igen.

Fick ett trevligt sms idag av lajnen, midsommarplanering, hoppas vi att det blir av, skulle vara najs.



Här är för övrigt en normal bild på mina föräldrar, tänkte visa hur dom ser ut utan 70-tals utstyrsel ;)

Nu ska jag jobba på en ny header till bloggen, kände att det va dags att byta, lite ljusare ska det nog bli, det är ju sommar !

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0