klockrena presenter

Ja nu går även torsdagen mot sitt slut.
Idag har jag varit mer aktiv.
Fixade nytt busskort, åkte till Aspero och såg lyckliga studenter, gick i stan en stund med Stina & Eddie, fick då köpt ett fint armband :D

Därefter inhandblade jag lite goda jordgubbar. Man får ju trotsa vädret och försöka få lite sommarkänsla på annat sätt ;) Dom va smaskens.

Efter stan va det vidare till Jossan där hon fick sina presenter och vi käkade lite go tårta.
Lite komiskt att både jag & eddie köpt likadant som Jyborn. Fast & andra sidan, vi tyckte verkligen att det va Jossans stil. Hon blev väldigt glad för presenterna, det va ju huvudsaken.
Vi köpte två döskalle ljuslycktor som va Lila, den Jyborn köpte va rosa. Så det passade perfekt till henne eftersom det är hennes favoritfärger :D

Bilderna lägger jag in imorgon, orkar inte det nu. Ska för övrigt iväg imånbitti och senare fixa mitt pass.
Har även hunnit med att träna idag som vi skulle. Fick ju inte tiden i hallen eftersom det skulle va nån avslutning där idag, så idag va det eget löp som stod på schemat. Det va bara att palla sig ut i regnet och springa. Det va ju som pappsen sa även idag, perfekt löparväder ;)



(en lycklig student för ett år sedan)

Nej nu ska jag kolla lite på uppladningen inför VM som går på tv nu, skulle komma nån krönika om VM-94.
Och hallå imorgon börjar FOTBOLLS VM :D

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0