kloce ?!

Dagen har kännts riktigt, ritkigt lång.
Har spenderat den vid the studio här i Göteborg.
Köpte ett par bilder, dom kommer här inom kort ;)

Hann inte mer än komma hem innan det va dags för fotbolls vm.
Jag vet inte om det va för att jag druckit lite dåligt med vatten idag eller om det är de ASJOBBIGA tutorna som ekar nerifrån sydafrika som har gett mig en gräslig huvudvärk. Det kanske är en kombination av dessa, men de sistnämnda har nästan gjort mig sjuk de senaste dagarna. MAN BORDE FÖRBJUDA DOM!!!!

Det förstör ju hela stämningen! Man vill ju ha på ljudet också, vill ju höra kommentatorerna. Överväger att ställa in mute och bara se på matchen.

Något annat som är rätt kul är hur insatt Annie Toft är i fotbolls VM.
Go Kloce, Go Kloce ! ahhahahahahahhahahah
För skön asså. Hon menade ju han Miroslav i tyskland, för er som inte fattade det. ;)

Bjuder la på en bild från the studio idag. De andra för ni se nån annan gång.
Nu ska jag go och tvätta bort sminket, sen ska jag försöka bota min huvudvärk med alvedon och sömn, imorgon är det ju jobb.





Ciao ...


Kommentarer
Postat av: Vickan

Vackert bellis! Förresten så är det underbar update i din blogg så nu ska jag pyssla ihop min o börja blogga jag med :)

2010-06-13 @ 21:42:38
Postat av: bella

thanks dear :)

tack:P ja va kul :D jag kommer följa :D

2010-06-13 @ 22:02:01
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0