jipppiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee

Just nu känner jag mig riktigt glad !
Har precis bokat resa med Martina Larsson till ett varmare land. Och NEJ det är inte skåne.
Vi ska till TURKAN ! :P
Ska bli hur kul som helst !

Sen är det ju grymt bra väder hemma i Sweden nu, så humöret är verkligen på topp.

Nu är det snart match, TYSKLAND MÖTER ENGLAND för er som har missat det.
Väldigt många misstar mig för att vara Engelsk (från London) ;) eller Irländare.
Det är jag inte, jag är ju från Sverige, men idag då är jag fan från LONDON !!! ;)

Direkt efter den matchen ska jag och pappa in till Ullevi. Ska bli skönt att se en fotbollsmatch utan de förbannade tutorna !!

Förhoppningsvis så vinner både england och blåvitt idag.
Håller tummarna.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det GOD SAVE THE QUEEN !

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0