grill & mys

Idag är det exakt ett år sedan jag och mina vänner på Aspero tog studenten. Det var en helt grymt bra dag och bara av att se årets studenter åka runt på sina flak gör en varm i hjärtat. Vi hade verkligen svinkul !

Under veckan som gick har det hänt en hel del.
Förra lördagen åkte mamma och pappa iväg till Turkiet för en veckas semester, samma kväll va Katrinelundsgymnasiets studentbal på valand. Där va vi självklart för att se på våra tjejer i laget, dom va för övrigt väldigt stiliga. Efter besöket vid valand bar det av hem till Kärra för grillkväll hos mig.

Under söndagen njöt jag mest av solen fram tills det va träning. Då va det backintervaller med Harry. Efter det hämtade jag ut min och Malins bikinisar som kommit från H&M. Den snygga gröna bikinin med stenar på om ni vet vilken det är ;)
Sen drog Öhlund, Jag, Jossan och Hanna till Bergakungen för att se Sex and the City 2, som för övrigt va sjukt bra ! Dom solglasögonen Carrie har i början av filmen, de helt guldiga bara mååååååste jag ha. Så jävla snygga!

I måndags va det jobb för min del, sen träning. Det blev en lång kväll av olika anledningar, skönt att man har goa grannar som ställer upp på de mest underligga grejerna (tusen tack Pysse) ;P

I Tisdags va det dags för Katrinelunds student! Jag och Eddie lyckades hamna längst fram vid scenen där de lyckliga studenterna skulle stå och hoppa :P
Därefter va det en promenix till Poseidon för att se på när de skulle bada i Poseidon. Det blev en sjukt lång väntan innan Martina & co's flak kom åkande.
Från Götaplatsen till trädesgatan, där vi firade Martina, hon blev glad för sina presenter, sa hon i alla fall :P
Sen va det hem till mig där Malin P hade sin bjudning. Efter det va det upp till Jossan för att sedan dra in till stan för en galet bra studentfest. Det va kul att vara på en studentfest lite längre, både jag och Holmberg kastade ju in skorna tidigt förra året pga av just fotproblem ;)

Onsdagen va mest en jävligt lång dag, kunde inte sova direkt mycket, va därför inte riktigt med i huvudet när vi sprang milen i skatås, lyckades både stuka foten och snubbla, det va innan vi kommit 3 km ens. Bra Bella!

I torsdags va det jobb och träning.
Även fredagen innehöll jobb, därefter ett besök i Allum med Malin sen restaurang besök under kvällen med Anna :)
Det va mycket trevligt och det börjades planeras inför diverse utgångar nu i sommar! :)
Vi va för övrigt på La Gondola, ett ställe jag verkligen gillar. Sjukt kul att sitta på uteserveringen och kolla på allt folk.

Idag är det som sagt ett år sedan vi tog studenten, vart har detta året tagit vägen liksom ?!
Tidig träning i skatås och på gymmet, sen hem för att åka ditekt till Landvetter för att hämta mamma och pappa.
Hem för att käka middag och nu ligger jag här och kopplar av med två tidningar i handen. Gött!

Här är de bilderna som jag utlovade.












Det får räcka för den här gången ...

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0