fröken eddie

Idag har jag inte gjort något vettigt alls mer än att träna, har varit så trött hela dagen :(

Hur som helst, fick skjuts av Mackan till träningen, där va det gym som gällde idag.
De allra flesta hade ruggig träningsvärk sen igår, första handbollspasset satte sina spår på de allra flesta, utom just fröken eddie.

Hon jobbar numera på en skola, så idag såg hon verkligen ut som en fröken när hon kom till träningen. Hon och barnen hade varit på utflyckt, vilket resulterade i att Eddie hade på sig löparskor, jeans och en ryggsäck. En ROSA ryggsäck dessutom.
Hur som helst, vi tyckte att detta va väldigt gulligt, du skulle passa utmärkt som fröken Eddie, du älskar ju barn :D

Imorgon får jag se vad jag hittar på, är ju ledig så förhoppningsvis kan jag sova lite längre än idag ;)

Ska försöka uppdatera bra nu under veckan så att Lindi har nått att läsa på rasten ! ;)



Ciao ...


Kommentarer
Postat av: Vickan

Kan du inte jobba med en ny grader åt mig med? (à)

2010-06-08 @ 22:34:50
Postat av: lindie

Bra jobbat!!

Fortsätt i denna takten så blir jag riktigt nöjd ;)

2010-06-09 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0