Fotbolls VM

Hann precis komma hem från stan idag lagom till att öppningsmatchen i VM började.
Kollar på matchen Sydafrika - Mexico nu. Jag vet inte om det bara är jag eller om det är fler som redan HATAR de tutorna som hörs hela tiden. Shit, första matchen och man tycker redan dom är jobbiga.
Får spela musik istället, självklart blir det då Wav'in flag. Riktigt bra låt!

Kollade ju på fotbolls VM -94 krönikan igår kväll. Riktigt kul att se, måste varit en grymt bra sommar.
Såg även dokumentären om han domaren Hansson också. Gud så synd jag tyckte det va om honom. Inte lätt att se allt alla gånger!


Har även idag varit lite mer effektiv, varit på möte med ICA, fixat passet, käkat lunch med Eddie i stan och nu sitter jag här och kollar fotbolls, nice.

Ikväll spelar ju Frankrike, då kommer ju nån jag känner sitta i sin Les Blues tröja hemma, givetvis Eddie ;)
På tal om henne, skrev ju om hennes fröken outfit häromdagen, idag när jag skulle in till stan såg jag en skolklass, gissa vad deras fröken hade på sig? ;)

Har precis käkat upp de sista jordgubbarna och ska nu hämta kameran för att lägga in bilderna från Jossans student.

På återseende.

Ciao ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0