elfenbenskusten - portugal

Ännu en arbetsdag är förbi och eftersom jag fortfarande är sjuk så blir det ingen träning för min del.
Är väldigt förkyld, men det känns som att det är på bättringsvägen, får hoppas det i alla fall.

Direkt när jag kom hem slog jag på TV:n och nej det va inte för att höra det väldigt irriterande ljudet från de afrikanska tutorna. Däremot va det för att se  Svennis lag göra entre i VM. 
Lite jobbig match att titta på, kan inte bestämma mig för vilket lag jag hejar på.
Jag får säga som man gjorde när man va liten, jag hejar på dom som vinner ;)

Som om inte det va nog med ljud under själva matchen. När Didier Drogba blev inbytt sprängdes ju typ hela arenan. Kommentatorerna sa att de va som om tusen elefanter stod & vrålade där inne. Men så va det ju inte, de va ju de väldigt trevliga tutorna. Men det va i alla fall kul för Didier att han fick sånt jubel :)

Ska återgå till vila nu, hoppas att denna skiten försvinner.

Något som är positivt idag är i alla fall att vädret är kanon. Tummen upp för det.

Här kommer ytterligare en bild från i söndags...



Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0