chef.

Japp så sant som det är sagt, jag är chef. Fast det kanske låter lite bättre än va det är.
Nu är de andra iväg på Konferens, så ja är kvar här på jobbet och håller i ställningarna.

Det verkade för övrigt inte vara de förbannade tutorna vid fotbollsVM som orsakade min huvudvärk igår.
Huvudvärken va visserligen inte riktigt lika illa imorse när jag vaknade, men mitt halsont vill inte ge med sig.
Så det blir antagligen ingen träning för min del idag, ska höra av mig till HC (head coach) ;) sen för att höra vad han säger.

Måste bara sticka in med ett roligt skämt.
Det är våran kära lagkapten och min kollega som har, med otrolig ödmjukhet yttrat sig igen.

"Vet ni vad jag och Daniel har gemensamt?" (Daniel, han som gifter sig med prinsessan på lördag)
"Näää?"
"Vi har båda satt våra hemorter på kartan"

För er som inte vet så är Palle ifrån Torsby, faktiskt den 4 mest kända från orten (rent idrottsmessigt)
Först är det Svennis, sen bröderna Berg tätt följt av Palle ;)


BTW Så såg jag alldeles nyss ett inslag från TV4, från deras VM studio.
Bojan från AIK va på besök, han och Jidhe va inte ritkigt eniga om huruvida det skulle vart mål eller inte.
I vilket fall som helst så va det lite underhållande .

Nu till något helt annat.
Har bestämt mig för att göra om lite på mitt rum. Och NEJ ingen jättestor förändring, hade tänkt att ta ner en tavla och skriva något fint på väggen.
Min syster Malin tyckte jag skulle skriva "jag gör det sen" för det är nog den meningen jag använder mest.
Men NEJ det ska jag inte skriva.
Har en del texter att välja bland, får se vad som passar bäst.

Tyckte faktiskt att denna va lite fyndig, men som sagt får se vad det blir ...




Snabb som jag är så har jag redan ätit upp min lunch.
Nu blir det la att titta igenom sportbladet igen ...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carroliten

haha din syster e rolig:) fin bild på dig också bellis=)

2010-06-14 @ 21:32:30
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: bella

hehe ja visst är hon ;)

tack gumms :)

2010-06-14 @ 23:12:37
URL: http://izabellak.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0