barnvakt

Besöket hos Mary kay gick bra.
Vi fick tvätta, rengöra och testa foundation samt mascara.
Köpte faktiskt inget än, ska fundera på vad jag behöver och kanske köpa sen.
handbskrubben va grymt bra, hade nog varit nått för mig.

Efter det besöket drog jag hem för att sedan åka direkt till familjen Gustafsson.
Där väntade Emelie och Matilda med tacos och godis.

Det blev matlagning, kubb, mobiler, bröllop, film, film igen ...
Gos tjejer helt enkelt :D

Nu ligger jag i min säng och är trött, nyss ätit frulle. Tänkte passa på att sova lite till nu.

BTW så såg jag inget på kungabröllopet, men bilderna och korta repriser på nyheterna kan ju intyga att det var ett sagobröllop.
Vicktoria va superfin, verkligen ! :)



Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0