Bafana Bafana

Nyss kommit hem efter träningen, jag har för visso inte tränat men jag va där.
Först va det handboll, sen körde tjejerna intervaller medans jag kollade på juniorernas träning.

Direkt efter träningen fick vi prova kläder. Som vanligt när det va hummel så va det snygga kläder.
Det va bara Palle som inte va lika överexalterad ;)

Nu ska jag kolla fotboll. I skrivande stund så står Uruguay och Sydafrika i spelargången.
Måste säga att Sydafrikas lag verkar ju vara störtsköna. Tidigare under VM fick man se bilder då hela laget dansade av spelarbussen, dansade in i omklädningsrummet och dansade in på arenan. Nu dansade de inte in, men det sjöngs och skakades lite på rumpan i spelargången.
Sicket skönt gäng. Tror ni att det skulle hända i Sveriges landslag nån gång? :P

Sen är ju barnen som går med in som maskotar supersöta. Dom ser riktigt lyckliga när dom står där och tittar på sina allra största idoler. Måste vara en grym upplevelse.

BTW. Nu är jag inte chef längre. De andra har kommit tillbaka från konferensen nu, så imorgon blir det fullt hus igen.

Något positivt är att jag börjar bli bättre nu, så förhoppningsvis blir det träning för min del imorgon!



Ytterligare en bild från The studio ...

Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer
Postat av: amanda

Jättefin bild! :)

2010-06-16 @ 21:42:36
URL: http://amandalahti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0