snabba cash

Fredagen fullkomligt flög förbi, efter jobbet snabbade jag mig hem, städade lite åkte med Malin Öhlund och inhandlade tacos, tillagade den, sen kom resten av brudarna och matchen Sverige - Tyskland drog igång.

Sen behöver jag la inte berätta mer än att Eddie typ är kär i hälften av killarna i det tyska laget och att Sverige åkte ut :(

I övrigt va det ju en trevlig kväll med tjejerna :)

Igår gjorde jag inte så mycket, såg lite på Newbody Cup som spelades i Lillekärrshallen :)
Sen va de middag med Malin, Rojne, Mikaela, Olle, mammsen och pappsen.
Efter middagen lämnade jag sällskapet för en stund, åkte med Lollo, Carro & co för att se på Snabba cash.
En helt okay film som många gånger va riktigt hemsk.
Hade det inte varit för att jag mådde så illa hela filmen hade jag nog tyckt att den va kanoners, men eftersom jag inte mådde så bra ville jag bara att filmen skulle ta slut.
Mådde fortfarande lite sådär när jag kom hem, men idag mår jag bra igen. Skönt, orka bli sjuk liksom.

Nu väntar en shoppingtur för min del, sen är det Handboll när frankrike möter tyskland.
Sen väntas det träning, helgen rullar vidare ....


Kommentarer
Postat av: Vickan

hahaha eddie! hon skulle bara se alla killar har ;) haha. saknar er!

2010-01-25 @ 01:10:28
URL: http://vicktorias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0