roadtrip nästa

Eftersom jag inte kände mig så värst bra igår heller, så blidde det ingen träning för min del.
Däremot när jag vaknade idag, så mådde jag mycket bättre.
Jobbade på som vanligt därefter fick jag skjuts hem av Palle, mycket snällt gumman ;)
Slapp jag gå ut i kylan och frysa ihjäl, va ju trors allt -15 grader här tidigare idag.

Väl hemma blev det lite chill, sen trotsade jag kylan och tog mig en löprunda. Sprang riktigt länge och trots kylan va det riktigt, riktigt skönt att springa.
Efter en väldigt varm dusch fixade jag maten tills imorgon (visst är jag duktig Lindi) :P

Sitter just nu och tittar på Roomservice och äter gröt.
Imorgon är det torsdag och vet ni vad man kan säga imorgon ?
Jo imorgon kan man säga, imorgon är det FREDAG !!!!


Nu till helgen blir det en tripp till Norrtälje, vi ska spela mot Rimbo på Söndag, men eftersom matchen ligger redan klockan 14:00 så åker vi norrut redan på Lördag. Vet inte riktigt när bussen går, men ska bli skönt att bara kunna slappa på resan och inte sitta och ladda för match, alltid annars är det ju full rulle när vi ska till en bortamatch. Vi får ju en del supportrar med oss till Norrtälje, vet inte om mina kära släktingar tar sig till Rimbo, men de får vi allt hoppas, i så fall får vi ihop en riktigt stor bra hejaklack ! :)
Kommer antagligen bli bra med uppdatering på videobloggen om helgen, så pass på!



Ciao ...


Kommentarer
Postat av: lindie

Du går från klarhet till klarhet!

2010-01-15 @ 07:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0