Movie

Blev inget inlägg igår, kollade nämligen på film.
Det första jag gjorde när jag kom hem va att titta på Twilight. Jag vet, är lite efter hade inte sett den innan.
Men NU har jag sett den och jag tyckte den va jättebra. Skrattade visserligen ibland när de liksom klättrade i träden & sånt, men hur som helst, I liked it!


Efter den filmen blev det dags för nästa, har lånat den av Nettan, vi älskar ju båda två Disney filmer. Så inte så oväntat blev det ju en disney film som jag såg, ingen mindre än Aladdin.
Sjukt längesedan man såg den, hade liksom knappt koll på handlingen, men som tur var så va det ju ett lyckligt slut ;) Skräll.

Idag stack Palle och jag till ICA på lunchrasten. Inhandlades två tidningar som ska bli skönt att ha med på bussen imorgon. Tydligen så fungerade inte videon på bussen, så det blir till att ta med sig datorn. Ska tigga nån film av Palle så man har nått att göra, blir ju en låååång resa.

Anledningen till att jag kunde kolla på hela två filmer när jag kom hem från jobbet igår var för att vi inte hade någon träning. Vi hade flyttat torsdagsträningen tills idag, åker ju imorgon och har match på söndag, då vill man ju ha tränat så nära inpå som möjligt.
Tränade i Kärra Sporthall igen, precis som på den gammmmla gooodddddaaaa tiden ;)

Har precis käkat en god middag med familjen, nu är det lite fredagsmys med Let's dance.
Ska göra iordning skivor tills imorgon med bilder från pappsen 50 år's fest, Lisa & Addes bröllop och Ted & Pernillas bröllop. Dessa skivor ska överlämnas imorgon till mina släktingar som antagligen kommer & kollar. Leffeboy och papparazzzziii Carina :)


 

 Nej nu ska jag se så allt är iordning tills imorgon.

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0