Happy New Year

2Lax9 är numera ett minne blått. Nu är det ett nytt år, det innebär nya utmaningar och upplevelser.
Förhoppningsvis blir detta ett mycket bra år.

Fjolårets nyårslöfte gick la sisådär eller va säger du Vickan ? ;)
Nej det kan vi hålla för oss själva.
I år har jag också lite nyårslöften, men dom håller jag också för mig själv, alltid lättare om de skulle gå i kras.
Då kan ingen påpeka det liksom ;)

Arbetade som sagt den 30:de December på norden cup. Skötte musik ect.
det va riktigt kul, fick man ju se lite handboll också.
Vissa finaler va mer spännande än andra och ja herregud ibland satt hjärtat på utsidan.

Sista dagen på 00-talet spenderade jag som så många andra dagar i Lillekärrshallen.
Vi spelade ju match mot Lugi HF från Lund.
Det blev tyvärr en förlust, men vi kämpade på bra och för de närmre 600 åskådarna som tagit sig till hallen va det nog en underhållande match att se pål.

Min kära vän Tove spelar ju i Lugi. Passade ju då alldeles utmärkt för henne att stanna kvar och fira nyår med oss. Ganska kul va det också att både Tove och jag blev utsedda till matchens, den filten och dom tofflorna skulle man önska att man hade med sig på nyårsfetsen.
Det va en mycket trevlig tillställning (Tack Linn & Vickan), jättegod mat, goa människor, dock va det lite kyligt där.
Inte många grader i den lokalen, men de va kul att så många goa va där :)

Dagen efter köpte vi Pizza (en klassiker) och hyrde film.
Nettan hade inte sett "Män som hatar kvinnor", "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes".
Därför hyrde vi de två sista och gick sedan på bio på kvällen. Vi lyckades få de tre sista biljetterna, sicken röta.
Därefter begav vi oss hem till Nettan där det blev välbehövlig sömn.
Igår spenderade vi dagen på stan, det blev en del shopping och en god lunch i gott sällskap.

Senare under kvällen gick Toves tåg hem till Lund. Men vi ses ju snart igen, vi spelar ju match borta mot just Lugi på onsdag. Då ska jag komma ihåg att ta med Toves filmer som jag lånade av henne förra året ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, mest vilat mig, känt mig ganska trött.
Närmast väntar en bit mat och sedan är det träning.

Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0