finaldagen

Ja det är som bekant finaldag idag i handbolls EM för herrar.
Det blev inte helt otippat Frankrike och Kroatien i final.

Det kommer säkert bli en tuff match, men jag håller på Frankrike !
Igår va ju Luc Abalo helt sjukt bra, hoppas han är det idag igen ! :D

Igår kollade jag på de båda semifinalerna, hade en liten skön spadag och slog mammsen och pappsen i Sverige spelet. viktigt  ;)

En skön slappardag som behövdes :)

Idag har vi trännat i den iskalla Kärra sporthall. Därefter blev det gymmet med mycket ben och rörlighetsövningar.även det viktigt. ;)

Just nu sitter jag och mamma & tokhejjar på Island. De såg ju ut att få en promenix seger över Polen, men Polackerna kom ju ut med ny energi efter pausen. Hur som helst, heja Island.

Redan igår hade mamma inte nån vidare koll på vilka lag de va som spelade semifinal. Men efter att jag och pappa förklarat det ca 700 gånger så fattade hon ;) MEN idag vid frukosten ställs frågan, vilka ska spela match om fjärdepris ?

Jag och pappsen ba HALLÅ !!!!!!
DE SOM FÖRLORADE SEMIFINALERNA IGÅR KANSKE!!!
OCH SEN SPELAR MAN INTE OM FJÄRDEPRIS MAN SPELAR OM TREDJEPRIS !!!

Tredjeprismatchen hinner knappt börja innan mamma påpekar hur ung och pigg den norska tränaren ser ut (hon pekade på Islands förbundskapten)

Den här gången räckte det med en blick innan hon insåg att hon sa fel :P

Ska bli spännande att se vilka som kommer spela finalen, Algeriet mot Albanien kanske? ;)

Trippeltångade för övrigt håret igår, såhär såg det ut :)

Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0