Stockholm över dagen ...

.. Ja det är vad som väntar imorgon.

Bussen går 07:30 vilket innebär tidig uppgång. Ska nu bara packa väskan och gå & lägga mig. Mycket sömn innan match är ytterst viktigt :)

BTW så va jag på herrarnas match borta mot Aranäs i fredags. Bra stämning (inte så konstigt när man satt mitt bland stingers ;P ), sen va det en ganska rolig match. Kärra förlorade dock vilket va tråkigt, men vi på läktaren hade trevligt & hejjade på i alla fall :)

Nu gäller de att få med sig allt, vill ju inte glömma typ skorna eller nått liknande. Jobbigt att komma till Stockholm och upptäcka det liksom. Ska vara väldigt noga när jag packar, man vill ju inte åka på böter heller .... :P

Nej nu ska jag slita mig från datan, skriver på måndag igen. Då fyller ju min pappa 50 år ! Glöm inte det !





Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0