Sista dagen som 18 åring ...

Och idag händer la inget speciellt. Ska göra iordning så allt är tipptopp tills imorgon.
För då fyller ju jag år !

Har skrivit upp en hel lista med saker som ska göras idag, får hoppas att jag hinner med allt.
Måste ju gå upp till ICA & köpa massa glass, traditionsenligt så ska ju den som fyller år ha med sig glass & bjuda övriga i laget på :)

Justdeja, är lite smått avundsjuk på Jossie, hon är nämligen i metropolen ULLARED idag ! Senare ikväll ska hon på M.J - This is it filmen !
Jag är bara liiiiiite avis ;)







Mitt i all depp så tänkte jag pigga upp med bilder från sommarens resa i Cypern :)

Ciao ...



Kommentarer
Postat av: Amanda Lahti

grattis Bella, visst längtar man tillbaka till Cypern nu? :)

2009-10-28 @ 12:43:44
URL: http://amandalahti.blogg.se/
Postat av: bella

Hej Amanda :)

fyller inte förrän imån ;) men tack :D

om man gör, så härligt när man ser tillbaka på alla bilderna :D

2009-10-28 @ 12:55:28
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0