Saturday ...

Det blev ingen mer uppdatering igår, orkade helt enkelt inte. Passade på att vila lite innan matchen.
Vi förlorade igår mot Skövde. Men va va faktiskt riktigt nära i andra halvlek, men vi nådde inte hela vägen fram.

Idag är det match igen i Lillekärrshallen, fast då spelar herrarna mot Tumba. Det blir nog en bra match, Tumba spelade ju i Elitserien förra året !
Ska va kvar efter matchen & hjälpa Therese göra sig iordning för nån fest hon skulle på efteråt :)

Idag är det städdag på Ligården. Det innebar när man va liten att man sprang runt och lekte hela dagen (alltså städade inte nått) sen sprang man bort & fika när det va dags för det. Ritkigt soft faktiskt. Som ni märker så städar inte jag idag heller, mamma & pappa representerar vår familj ;)

Måste bara ta & lägga upp en bild från matchen igår, tycker den är lite sådär konstig. Jag tror att vi är i anfall och jag drar i Jeffas tröja, samtidigt som jag vinkar te nån ... ?!



Nej nu ska jag hoppa in i duschen !

Ciao ...





Kommentarer
Postat av: vickan

haha jag undrade också va du skulle dra i hennes tröja för? ;)

2009-10-24 @ 14:41:45
Postat av: Carro.

hahaha bella... vad gör du=)

2009-10-24 @ 15:08:12
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Evy

Joo visst är bilden lite konstig, men det är ju det som gör den så kuul.. vet faktiskt inte vad ni har för er..det brukar ju vara motståndartröjor ni drar i :)??

2009-10-25 @ 23:15:29
URL: http://restanten.blogg.se/
Postat av: bella

bilden är skitrolig, jag har ingen aning om varför jag drar i tröjan :P

grymt att man fick det på bild ! :D

2009-10-26 @ 21:27:03
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0