Matchdag ...

Eller gameday som många brukar säga.
Hur som helst, idag är det fredag och match 19:21 i Lillekärrshallen. Det va ett tag sedan vi spelade på en fredag, ska bli ritkigt kul :)

Idag va jag uppe med tuppen, kommer få ta & vila mig under dagen. Men nu när jag ändå är igång så tänkte jag gå ut & gå. Rensa huvudet lite, alltid skönt :)

Drar mig dock för att göra det, så j*vla tråkigt väder ute. Det blir heller inte bättre av att man sitter & tittar tillbaka på massa härliga sommarbilder. Gud va man redan längtar tills nästa år :D




Kanske uppdaterar senare idag, ska ta mig ut i höstvädret ...


Ciao ...

Kommentarer
Postat av: Vickan

hoho vilka biffar som ska ut och bada i det underbara vattnet! :D

2009-10-24 @ 09:28:02
Postat av: bella

haha stämmer bra :P

2009-10-24 @ 10:12:51
URL: http://izabellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0