It's my namnsdag !

Gårdagen börjades med skönsång från familjen ("ja må hon leva", för er som inte fatta det)
Sedan var det en tur till stan med Jossie som gällde :)
Där blev det lite shopping, det var mycket trevligt :)

Väl hemma i Kärra igen så kom Jonna förbi med en present till mig, tack så mycket Jonna den va jättefin :)
Efter det var det träning som gällde. Efter träningen så var det dags för massa glass, a ni vet vem jag citerar, MUMS !

Tack för alla grattis sms & allt sånt igår! :)

Idag var början på min sista lediga dag. Fick reda på igår att jag skulle jobba måndag.
Ska träffa Sandra ikväll & kolla film. Mysigt, ska bli kul, va ett tag sedan vi sågs.

Nu ska jag ta mig något att äta, börjar bli riktigt hungrig



BTW. Det är läge att gratta mig idag också, har nämligen namnsdag ;)


Ciao ...

Kommentarer
Postat av: vickis

tack bellis nu bloggar jag på riktigt igen, lovar att ha lite bättre update så håll utkik ;)

2009-11-03 @ 21:46:31
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0