Gimme hope

Har hunnit göra det mesta som stod på listan, är dock inte riktigt klar ännu. Fastnade liksom framför Gossip girl :P

Mummsade nämligen till det rejält här under eftermiddagen.

Köpte en pizza på ICA, som
Maria Montazami skulle sagt, MUMS ;)


Vad vore lite höstmys utan en bra tidning? Lite tradigt ... så därför köpte jag SOLO !



Snart kommer mammsen hem, hon skulle köpa med sig lite godis. Återigen MUMS ;)
Nej men vi tänkte faktiskt kolla på AIK matchen som är ikväll. Brukar inte följa fotboll sådär jätte mycket annars, men nu när det är en ganska så laddad slutspurt så vill man ju inte missa det liksom.

Är lite sur faktiskt, missar matchen på söndag, IFK-AIK alltså. Vi har nämligen bortamatch mot Eslöv.
Anledningen till att jag är sur är för att redan innan serien börja så sa jag till pappa, jag ska gå på sista matchen! Typiskt att man missar det :P
Skitsamma, vi ska ju ha match - TAGGA !!!

Nej nu ska jag fixa det sista i mitt rum :)

Tänkte avsluta med en skön låt, man  blir så pigg när man hör den.



Ciao ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0