Friends

Ännu en dag är paserad.
Har inte gjort så där jätte mycket idag. Har liksom Jossan (som har höstlov) mest sovit idag. Tjejen, alltså Jossan  såg sådär lagom trött ut idag vid träningen :P

Träningen gick bra, när man väl kom igång. Jag och flera med mig kunde knappt springa i början av träningen, Harrys hårda fyspass igår satte sina spår.
Lollo och jag slog våra armbågar ihop. Fan va ont det gjorde. Då kom det klassiska Mulan citatet till användning : "AJ min armbåge, jag måste brutit nått ! "
Ja ganska internt, men vi tyckte det va riktigt kul, trots smärtan.

(draken i Mulan, rikigt rolig kille)

I skrivande stund kollar jag på Roast på Berns. Jag måste säga att jag bara sätt bitar av programmet innan, men idag va det inge vidare kul. Kanske blir roligare ju längre programmet går :)
Nu ska jag kolla på vänner, det är definitivt ett programm som alltid levererar!



Ciao ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0