Minihandbollsnatta

Valborgsmässoafton tillbringades i Lillekärrshallen, där den sjunde upplagan av minihandbollsnatta ägde rum.
I år va det väldigt många lag utifrån, alltså inte bara Kärra folk. Kul.

Ska dock börja berätta om hela torsdagen. På Aspero var det den årliga guldäggsgalan där bästa UF reklamfilm skulle koras. Kortleken UF stod som slutsegrare ! Gladast blev nog Oliver ... Mikael var mållös, blev liksom inget tacktal, det blev bara ett tack!

Efter galan drog alla utom Dag och Natt UF ut i solen typ. Vi satt kvar och arbetade på vår årsrapport, duktiga vi e :P

Efter det åkte jag hem för att packa väskan och sedan åka till Seferaj. Där blev det uppladdning med tacos och jordgubbar. Seda blev det 40 bussen till Kärra och minihandbollsnatta.

HAHAHA spelade jämt i första matchen mot Kalle & co. Roligaste va i och för sig mini-seferajs räddning i sista sekunden mot nått lag med sävehofare tror jag det va. Matchen slutade 15-15.
Vårt lag gick inte vidare (!) men det är ju värt att nämna att de som vi spela 15 lika mot sedan vann finalen :P

När minihandbollsnatta va över drog jag och Eddie hem te mej.

Nästa dag var vädret lika vackert som föregående dag, vilket resulterade i solning på altanen.
Mycket skönt, vädret verkar ju bli fint idag också :)

På kvällen blev det sedan grillat, sen dog jag typ. Nu kom tröttheten, orkade liksom inte gö nått typ :P Minihandboll tar på krafterna ... :P
I allafall om man spelar i HAHAHA, man fick liksom ont i huvudet av allt skratt :P

Idag ska jag och Eddie möta vår kära vän Madde i stan. Hon har kommit upp till GBG på besök. Mycket trevligt :)

Nej nu hade jag tänkt sola :P

The låt of the day : Born in the U.S.A - Bruce Springsteen





Bye




"500 000 svenskar lider av dylexi"

(Helsingborgs Dagblad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0