Listen

Tuddiluddiluuuuuuuuuuuuu

Det är torsdag och jag har äntligen blivit av med min förkylning och den onda halsen.
Gjorde min första träning på en vecka nu ganska exakt, det kändes mot slutet av träningen.
Skönt i alla fall att vara igång igen, det värsta som finns e ju att sitta vid sidan av...

Efter träningen drömde jag och Vickan oss bort till Grekland och stället som ser så underbart ut, Lassi.
Åhh
va det hade varit skönt att vara där nu, men det e vi inte så lika bra att sluta älta detta ....


Va på Bio i tisdags, Änglar och Demoner. Riktigt, riktigt bra film. Extra kul när man varit i Rom och på många av de platser som filmen utspelade sig på :)

I Onsdags började jag planera Sandras studentpresent, hon läser ju bloggen ibland så vore för riskabelt att skriva va presenten är här i, så de får jag vänta med tills nästa söndag.
Nej, hon tar inte studenten på en söndag, det är nämligen så att Sandra under de senaste tre åren har bott i Värmland och studerat. Hon tar studenten nästa fredag, men då kan inte jag komma dit, så det va bra att hon hade lite när hon kom hem till metropolen Kärra igen :)

Pratade med lilla Stina förut, kom då fram till att the låt of the day och alla citat e ganska jobbiga, måste hela tiden hitta nytt :P
Ska kanske börja med typ låt of the week och veckans citat :P
Men va lugna, jag börjar inte med det idag ....

Så här kommer the låt of the day .... : Beyonce - Listen



Ha de gött!!

ByeBye



"Var sjutton ligger det där Australien egentligen?"

(Britney Spears)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tips på citat:



Vit kvinna ska vara vit! -Mikaela



hahahihi

2009-05-22 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0