La voix

Uppdatering ....

Torsdagen flöt på, vi gjorde nästan klart årsrapporten.
Efter skolan bar det av till träningen, som dagen till ära hölls av Mackan & Peter.
Det blev en uppvärmning fylld med fotarbete, som sedan följdes upp med diverse olika skott.
Mini-Strömberg (Lina
) gav besked och kunde gå hem relativt snabbt. Det bjöds på en del olika tekniska underverk när vi skulle skjuta. Mycket skratt blev det.
Roligaste va ju i och för sig när Balic (Vickan) sköt och Palle kunde blocka det relativt lätt. Man måste helt enkelt ha varit där för att förstå det roliga i det, själva situationen va ju ganska komisk :P

Vi avslutade träningen med lite olika benövningar som man kände redan innan skulle resultera i en djävulsk träningsvärk, AJ!



Fredag morgon, jag kan konstatera att jag hade rätt. Träningsvärken var hemsk, något som va ännu värre va känslan i övriga kroppen. Halsen var helt tjock och huvudet bara bultade. Jag har lyckats bli sjuk.

Som så många andra blivit precis efter balen. Det blev inget gym i fredags, fick istället ta ipren och bege mig till skolan. Där gjorde vi klart årsrapporten och nu är alltså skolan HELT ÖVER !

Känns så konstigt, man har liksom gått i skolan i så många år nu och nu e man så nära studenten !


Dagen avslutades med middag med mamma & syster, pappsen e iväg med jobbet. Sen la jag mig på soffan och kunde inte röra en fena, va helt slut, det är inte kul att vara sjuk!




Idag har jag mått betydligt bättre, halsen gör fortfarande ont dock, även benen...
Idag blev det frukost utomhus, skönt, dock väldigt irriterande med alla vita grejer som flyger runt i luften. 
Jag och mammsen har idag legat på altanen och solat, det va ganska jobbigt eftersom alla dessa vita grejer som flyger omkring attackerade mig och mammsen. 

Just nu sitter jag är och kollar på Rhei Neckar Löwen mot Kiel. (okay jag har säkert stavat fel)
Men jag gillar att TV4 sport börjat sända lite handboll, om man började sända från Danmark också skulle det vara perfekt!

Lite senare idag är det ju Eurovision finalen, som vanligt tror la vi (Sverige) att vi kommer vinna, men det gör vi säkert inte i år heller, även om jag gillar La voix jätte mycket.
Vickan kommer hit och eventuellt Eddie, blir lite myskväll med godis & gott ...

The låt of the day får ganska logiskt bli : Marlena Ernman - La voix



 

Ha det gött alla !
ByeBye




"Jag är beredd att medge att jag inte alltid har rätt, med jag har heller aldrig fel"

(Samuel Goldwyn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0