Glassigt på stan ...

 Lördagen blev mycket trevlig. Hann med lite solning på altanen innan det bar av till stan för att träffa Madde & Eddie.
Blev en glass i gräset, en tripp till Makedonkan sen hälsade vi på Gustav Adolf. Mycket trevlig eftermiddag :)

madde eddie bella 

eddie, madde & jag madde & jag eddie


Efter stan med Eddie & Madde blev det Kärra & Robinsson med Vickan. Även det mycket trevligt :)


Riktigt synd att Christian åkte ur Robinsson. Det är en sån människa som bara MÅSTE vara med i programmet, men aja :P Han ville la hem eller nått ...


Idag spelas ju sista semifinalerna i herrarnas slutspel. Ska bli kul & se vilka som lyckas hela vägen.
Hade velat se nån av matcherna, men har man träning så har man :P
Blir nog samma lag som vinner oavsett om jag e där eller inte ;P


Nej nu ska jag plugga.


The låt of the day: Reflection-Christina Aguilera



ByeBye




"Motion är bara strunt. Är du frisk så behöver du den inte och är du sjuk så bör du undvika den"

(Henry Ford)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0