My time


La voix blev inte riktigt lika populär som den norska sagan .... Tycker vi va värda en MYCKET bättre placering ialla fall ....
Nu gick ju Norge och tog en hejdundrade seger. Jag ba fick övriga Europa lyssna på samma låt som vi??
Den va la inte så bra, eller? Måste den ju varit i och för sig varit eftersom dom vann så stort :P :)
Jag tycker faktiskt att Great Brittain och Icelands bidrag va väldigt bra :)

Det var i alla fall en trevlig kväll med Vickan & Eddie.
Vi skrattade ganska gott åt många av bidragen, sen hade vi en gissningstävling om huruvida vissa länder valde att placera sia röster.Vi hade la typ alla rätt på Sverige? ;)
 Vi var helt otroligt bra på att förutspå detta ... :D

Eddie diggade stenhårt med i Turkiets Düm Düm Tek, även Rumäniens The Balkan girls satte ju sig på hjärnan. Malin Öhlund gillade den låten ganska mycket i alla fall .... :P

Vi konstaterade en sak igår, det är omöjligt att vara sur på en Norsk. Dom låter alltid så glada ! :)
Inte nog med att de tog hem segern enkelt igår så är det deras Nationaldag idag.
Då blir det gratulation i dubbel bemärkelse! :)
Speciellt till Nettan & Laila :)

Jaja, nog om eurovision nu ... :P



Har suttit & gjort iordning en en ny header till bloggen, den kommer upp inom kort ...
Är fortfarande sjuk, vilket e ganska frustrerande och trååkigt !

Nu ska jag inte sitta här & babbla mer, här kommer the låt of the day sen tackar jag för mig!

Jade Ewen: My Time



ByeBye



"Det blir inget citat idag, orka helt enkelt inte leta fram nått ..."

(Bella)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0