Nu är det inte långt kvar ...

Idag sätts betygen, idag är alltså sista dagen med skola. Inga mer uppgifter eller arbeten, känns konstigt men skönt !
Nu är det absolut inte långt kvar till studenten & det känns verkligen bra :D
Har bara en sak kvar, det är att hitta studentfestklänningen :)

Jag är tyvärr fortfarande sjuk, så det blev ingen träning på gymmet i skolan för mig idag, inte heller någon träning med laget :(
Otroligt frustrerande att sitta vid sidan av.

Hur som helst, idag har jag åkte en sväng till stan. Där inhandlades det en klänning, en tunika och en t-shirt som jag är otroligt nöjd med, nämligen en tröja med trycket till vänster på :)
Skitsnygg va den ;)









Jag hämtade även ut bio biljetterna till imorgon då jag och systrarna ska gå och se Änglar & Demoner på bergakungen.
Får hoppas att den är bra, Hildeby bad mig säga till henne hur filmen va, få se om jag gör de ;)

Efter stan var det hem, käka & gå upp för att se på träningen. Idag var Jennie Holmgren på besök, hon är ju vår nya målvaktstränare, trevligt att träffa henne igen :)

När jag kom hem från träningen hann jag inte ens stänga ytterdörren innan mammsen bad mig gå med henne & handla, det var bara till att promenera raskt till Ica för inhandla lite.
Just nu sitter vi & kollar på Djurgården mot AIK samtidigt som jag får över balbilder från Mikaelas kamera :)

Ska ta & lägga upp mer balbilder här på bloggen sen, men det får la bli imån eller så :)
Tack Lajnen för hjälpen med bytet av headern :)

Nu börjar det bli dags för the låt of the day: Red Hot Chili Peppers- Under The Bridge



ByeBye




"Samma sak idag, orkar inte leta fram nått citat idag heller ... "

(Bella)

Kommentarer
Postat av: stina

haha, en sån tröja har jag med. Mycket väl använd ;)

2009-05-19 @ 21:58:32
URL: http://stinahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0