WeekEND

Helgen är över, likaså serien. Det blev ingen seger med 33 bollar för Hisingen, men slutresultatet blev lika.
Kärra står högst upp i serien och spelar alltså nästa år i Elitserien. Riktigt kul ! :D



Lite tråkigt att man inte fick spela sista matchen, men är man sjuk så är man :(
Direkt efter matchen bar det av till Lillekärrshallen där jag och Eddie sålde smycken för vårt UF företag.
Riktigt kul va det och vi fick sålt en del
:D

Vi sålde ju smycken i samband med herrarnas match. De tog en komfortabel seger mot Eslöv men tyvärr så vann Kroppskultur sin match, så de fick gå direkt upp i Allsvenskan. Kärra går dock inte lottlösa utan får istället kvala till Allsvenskan.

Efter matcherna blev det en bit mat sen bar det av hem till Ligården.
Ska kolla på Beck sen och göra iordning lite i mitt rum.
Imorgon kommer jag ringa direkt till vårdcentralen för fingret är inte helt okay. Måste få medicin för detta nu ....

Tänkte bara säga att vecka 12 går mot sitt slut och vecka 13 står för dörren.
Hoppas alla har haft en trevlig helg, det har i alla fall jag.

Ha det gött !

Ciao





"Den männskliga hjärnan är som ett paraply - den fungerar bäst när den är öppen"

(Walter Gropius)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0