Vi ska köpa toarulle ....

Hello !!!

Ja så va det tänkt idag när jag mammsen & pappsen skulle storhandla på coop.
Dagens i-landsproblem gjorde att vi få gå in andra vägen, vilket innebar att vi missa att köpa en del saker eftersom vi inte gick föbi där.
Så när vi kom hem va det första malin sa, vi ska köpa toarulle ....
(Ni som inte fattar vad jag menar så är det Shan Atcis låt :P Så jävla rolig e den :P )
Kanske inte låter så kul, men det va så klockrent när Malin sa det .. :P



Satt nyss & kollade på lite olika roliga klipp på datan :P
Måste säga att vi har riktigt roliga komiker !! :D



Skrev ju inget inlägg igår kväll, men jag och mammsen bestämde oss för att gå upp & se på herrarnas match.
Något som för övrigt många andra i Kärra bestämt sig för att göra. Skitkul med sånt intresse för matcherna !
Hoppas det kommer mycket folkfredag, då splar ju vi mot Partille IF, 19:21 i Lillekärrshallen ...





Träffade Sandra K igår. Nu när jag tänker efter är det ju konstigt att man fortfarande kallar henne Sandra K, men eftersom vi hade flera Sandra i klassen när vi var yngre så sa man ju alltid Sandra K.
Hur som helst så blev det ju som vanligt när man ses en längre pratstund. (för er som inte vet så har Sandra flyttat till Värmland och går i skola där, vi har känt varandra sen vi föddes:P)
Mycket trevligt :)
Hon är ju en trogen läsare av bloggen också :D




Nä nu ska jag dra mig, morgonträning imån i skolan.
Avslutar dagen med en fin låt.


Ciao





"Alla som har fru och småbarn vet att tennis hör till de lättare sakerna i livet"

(John McEnroe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0