Vårdcentralen, utlandssemester och vårväder !

Som jag skrev igår, en ny vecka står för dörren och nu är den här!
Är som jag tidigare har skrivit inte frisk. Har ont i halsen, känner mig lite hänging och har fortfarande kvar såret på handen. USCH va det ser ut. Tänk att en lite klisterblåsa kan bli såhär  (!) :O :S

I vilket fall som helst så har jag tid idag hos vårdcentralen, får la se vad som säger. Man orkar ju inte att gå runt och vara sjuk hela tiden i alla fall.

Malin och Mikaela kom ju som jag tidigare skrivit i helgen hem från Paris. Malin blev sista dagen sjuk, riktigt jobbigt & gå runt där & må så dåligt. Hon är fortfarande inte bättre, så systrarna Kjellström är båda hemma idag och kurerar sig.

Vi hade för övrigt tänkt att åka på en utlandssemester efter min student. Olika saker har dock satt käppar i hjulet för detta, vilket gjort att vi överväger att åka innan min student.
Vi har i alla fall suttit och kollat på en del resor idag, ser så skönt ut, vill bara vara där nu liksom.





Nu har jag precis plockat upp diskmaskinen och tänkte göra iordning lite på mitt rum så att man kan hitta saker & ting ;P
(gud vad duktig jag är) :P
Får hålla tummarna också för att allt går bra idag på vårdcentralen!

Ha det gött alla !

Ciao



"Drömmen om lycka är större än själva lyckan"

(Jovan Ducic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0