Våffeldagen

Idag fick jag inte tid hos vårdcentralen förrän klockan kvart över ett, där fick jag medicin, så nu får man hoppas att man blir frisk igen !
Efter det åkte jag till skolan för att göra lite kring estetiska verksamhets uppgiften. Men jag kom så sent till skolan så man han inte göra någonting typ.
Skulle ju träffa Mikaela i stan idag också för vara smakråd.

Vi gick en sväng in till Gina också när vi ändå va i stan. Tror ni inte jag hittar dom då? De snygga jeansen som jag velat ha sen första gången jag såg dom på reklamen. NU fanns dom äntligen i affären när jag var där.
Köpte dom och ett par jeansshorts, mycket nöjd ! :D

Jag och Mikaela åkte sedan hem med pappsen som kom och hämta oss hoss henne. Vi åkte direkt till Coop och köpte diverse saker vi behövde för ikväll. Vi åt för en stund sedan nämligen våfflor tillsammans hela familjen :) Trevligt värre ;P

Nej nu ska jag fortsätta förbereda mig för vår muntliga redovisning imån :)

Ha det gött alla ! :D

Ciao




"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"

(Nalle Puh- A.A. Milne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0