Ännu en tisdag ...

Idag när jag vaknade könde jag inte alls för att gå upp, riktigt trött va ja.
Men när ett gympass och ett handbollspass väntar finns det väl inte mycket som talar för att stanna hemma ;)

Efter ett roligt initiativ av Lajnen blev det en lek som uppvärmning. Kanske inte den allra bästa uppvärmningen men lite kul va det allt, bra carro :)

Sen var det handbollsträning, allt flöt på bra, sen knockade blomman och jennifer i varandras huvuden och blomman blödde ganska mycket. Som tur var så va det inte allvarligt :)

Har som sagt bara varit väldigt trött idag så jag har inte gjort så mycket. Kan istället berätta lite kort om gårdagen.
Först var det gym (har ruggig träningsvärk idag men det e alltid lite gött)
Sen var det UF och efter UF var det ännu mer UF. Vi sålde näligen smycken på Malin Öhlunds mammas jobb :) De blev lyckat :)

Sen blev det ett löppass och CSI, mer han jag inte med igår ....

Hade tänkt se på handboll idag på TV, Guif mot Lugi. Den börjar nog ganska snart tror ja ... :P

Jag ska inte skriva så mycket mer än att det inom kort kommer vara ny design på bloggen :)

Avslutar med en bra låt och en rolig video :)
Ha det gött alla !





Ciao




"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. "

(Britney Spears)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0