Back again

Hello !!!

Har varit lite dålig uppdatering, men nu har jag äntligen fått tummen ur.
Åkte ju som sagt till Lund i helgen för det sista USM -Steget nåonsing.
Många tyckte det var lite tråkigt att man aldrig mer kommer spela USM, men ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det är skönt.
Man har liksom gjort det nu, hur kul är det tex. att spela steg 1 ??
Jag menar inte att SM har varit tråkigt, man har fått uppleva så mycket och har fantastiska minnen därifrån
Så lite sorgligt är det kanske, men ändå ett avslutat kapitel.

I alla fall, helgen var la inte så rolig handbollsmässigt. Vi blev 7a.
(det är ju bara en som kan komma 1a, men det är fan bara en som kan komma 7a också ;P hehe)
Otippat tykte la många, men vi var inte värda en enda placering bättre. I helgen var vi inte alls bra.
Men det fanns det andra lag som var.
Ett lag som imponerade på mig var Skövde. De har ju som oss i Kärra varit med på alla steg 5.
ICA-Cupen - 05
Flick SM - 06
Flick SM - 07
Junior SM - 08
Junior SM - 09
Starkt gjort, sen spelade dom riktigt bra i helgen :) Grattis till dom får man säga :)

I finalen var inte så otippat Sävehof och Skuru.
Båda lagen var mycket bra och det blev en spännande final som till slut Skuru vann.
Kul för dom, de har varit nära många gånger men denna gången gick de hela vägen in i mål.
Grattis till Skuru som nu kan titulera sig svenska mästare.

Sävehof
kom på andra plats, dom spelade också riktigt bra. Grattis till silvret !

Helgens höjdpunkt rent handbollsmässigt stavas JAMINA ROBERTS !!
Asså hon är så jääävla mäktig!!!

Jaja, nog om dom ;P



Nu är det vanlig vecka igen, skola igår och jobb med UF.
Vi har bestämt att vi ska sälja våra produkter på herrarnas sista hemma match !
KOM OCH KÖP FINA SMYCKEN !! :D
Nu på SÖNDAG !!!

Igår hade vi ingen gemensam träning med laget, istället var det egen löp och styrka som stod på schemat.
Körde tungt benpass på gymmet sen var det en löprunda i Göteborgsvädret. Alltid gött med lite regn piskade i ansiktet när man är ute och springer ;P

Efter löppasset var det  dags för en hallon och banan smoothie och mitt och mammas gemensamma Måndagsprogram.
Nämligen Desgin Simon och Tomas.
Dom är för skööna, igår gjorde som ett riktigt häftigt kök. Bara så att alla vet ;)



Idag är det ju tisdag, vilket brukar innebära morgonträning i skolan, men eftersom jag har fått nån infektion på mitt finger efter en blåsa jag fått efter klistret så kunde jag inte medverka.
Ringde till vårdcentralen och då skulle dom ju höra av sig till mig runt 10
Eftersom jag missade skolträningen passade jag på att ta en löprunda. Den var seeg kan jag be & få tala om. GANSKA tung i benen idag efter gympasset igår, men det var ändå skönt med ett löppass.

När jag kom hem ringde dom från vårdcentralen, då fick jag inte tid förren imorgon klockan 14:15
Typiskt !
Trodde ju man skulle få komma dit idag ...



Imorgon åker mina systrar tidigt på morgonen till PARIS !
Är ganska avensjuk, skulle så gärna vilja åka med, men så har man ju handbollen, inte så lätt att bara åka sådär mitt i säsång då ju.
Man kan ju se det såhär, Paris kan jag åka till när som helst ... ;P

Anledningen till att de ska åka dit är för att Mikaela fyller 25 år på Fredag.
Grattis i förskott får man la säga !






Nä nu ska jag gå ner och göra iordning en tallrik gröt, sen ska jag möta mamma efter jobbet så ska vi handla nått att käka.
Jag och mamma har verkligen fallit för det här med Smoothie's nu, så när Sveriges herrar kvalar imorgon så sitter vi nog där med varsin god fruktsmoothie ;P

Ha det gött alla !

Ciao




"I pausen kan ni i publiken svalka er med en varmkorv"
Gustav Olausson, speaker i Nybro IF, efter första halvlek i en hemmamatch mot Kalmar FF, avd,
Så varm var väl ändå inte sommaren)

Kommentarer
Postat av: Jamina

Tack Bella, kul att du tycker det :D

2009-03-17 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0