Skön seger och ett träningsläger

Hejsan !!!

Sorry att jag inte har uppdaterat bloggen, men har haft lite annat att göra de senaste dagarna.
Kan ju börja med att säga att det blev vinst i Skövde :D
Måste få säga Grattis till Palle också för den fina prestationen (tänker främst på helkontringen, riktigt snygg va den)
Skön seger vilket medförde en trevlig hemresa :)
Vi blev lite smartare efter leken som jag, Eddie, Hildeby, Tess och John lekte.
Hade ju lite svårt att komma på lite olika länder och städer ibland, eller va säger du Hildeby !? ;P hehe


Nog om det nu, i måndags började lägeret i lundbystrand. Tuffa men roliga träningar, riktigt kul att se folk igen :)
Har lite blåmärken här och var. Har ondast på ena höften, ramlade ganska illa på helt hala golvet, men det e smällar man får ta. Hade dock lite problem att sov i natt på grund av höften, men som man brukar säga "det som inte dödar dig gör dig bara starkare" ;P

Fick ju chansen att visa upp metropolen Kärra för Emma Hawia-Svensson som ALDRIG (!!!????!!!???!!) varit här
förut ! :P

Lägret tog slut igår och idag har jag ju min lediga dag.
Är lite trött, ska nog gå ner och kolla på en film :)

Glöm inte att det är matchfredag 19:21 i Lillekärrshallen ... Kärra HF - Partille IF



Ha det gött

Ciao





"Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma"

(Greg Norman, golfspelare, håller tacktal efter turneringsseger 1983)

Kommentarer
Postat av: Maria

du är utmanad! :)

2009-03-04 @ 11:26:20
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0