Alltid samma ...

Hej igen alla !

Tänkte bara visa en sak, såg en länk på Jaminas blogg med massa bilder från steg 5 i Lund.
Hittade dessa bilderna på mig själv och konstaterade en sak. BENPOSEN är sig lik :P
Alltid benet så när det är straffkast och fotograferna på plats fångar alltid mig på bild i det ögonblicket ... :P
Kan ju inte påstå att posen är unik, men att man alltid hittar sånna bilder e änna lite kul, tycker jag i alla fall :P











Anyway, kom på att jag skulle skriva massa saker som hände idag under friluftsdagen på bloggen.
Kommer desvärre inte ihåg alla (som vi befarade skulle hända, eller hur eddie/rut? )

Va ska vi ge dagen i betyg, 4 av 5 toast .... hahahahahaha

Vi frös ju knäna av oss i alla fall ...

Har börjat tina upp nu i alla fall, vilket känns lovande :P hehe

Avslutar med en låt, gillar den liksom - den e gooooo !




Ciao





"Framgång består av en mängd små segrar"

(Okänd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0