Träningsvärk, Balklänning och Portugal - Sverige

Hej everybody !

Ville bara påpeka att jag igår skrev ett riktigt långt inlägg, precis när jag skulle klicka på spara så försvann allting !
Sjukt irriterande, orkade inte skriva om det igår, men nu skriver jag ju :P

Glömde skriva att i tisdags på träningen blev det fotboll. Det är ju bra att vi inte är lika konsekventa som herrarna med att alltid ha fotboll på träningarna. Allt för många som inte hade fått många fyrar i GP's ranking om man säger så. (jag själv hade inte fått nån)
Evelina ville ju bli omnämnd i bloggen. Då kan jag passa på att skriva om hennes insats i fotbollen. Eller a en sekvens som var riktigt rolig. Hon satsade 100% och skulle sparka på bollen när den flög i luften, det gick inge vidare då hon sparkade bredvid. Kanske inte låter så kul när man skriver det här, men det såg riktigt kul ut :P

När jag ändå talar om Evelina kan jag ju berätta om de som Rasmus konstaterade när vi hade friliftsdag i tisdags.
"Man kan kalla Gustavs och Evelinas kärlekshirstoria för sagan om de två tornen"



I torsdags gjorde vi vår sista träning ihop med laget på ett tag. Nu väntar ett uppehåll från laget, dock inte från träning.
Det blev inte fotboll i torsdags(helt förståligt) dock var det minihandbollstunering !
I början är allt en lek och det flamsas & tramsas en del, men ju längre matcherna gick ju mer allvarligt blev det.
Laget som segrade blev anklagade för fusk och Eddie tyckte att man borde införa nya regler tills nästa gång. De som är målvakter i vanliga fall borde inte få vara målvakter när vi kör minihandboll ....
Återstår att se om förslagen går igenom hos regelnämnden ....



Just nu sitter jag i soffan och kollar på handboll, Hammarby - Ystad IF.
Är ganska trött efter dagens flängande i stan.
Hör och häpna - BELLA HAR KÖPT BALKLÄNNING OCH SKOR TILL DETTA !!!!!!
Ja, det blev ingen långklänning, det blev en kort grön, mer får ni inte veta förrän Balen den 11 maj :)
Är sjukt trött i benen, gjorde lite nya benövningar igår & det känns ska jag få be & tala om .... aj ....

Träffade Peter Siepen på Top Shop - nu önska nog Kicki att hon va där ;P



Imorgon är det handboll och kalas för Mikaela. Släkten kommer hit, men först är det RIK-Sävehof och efter det är det en annan spännande match. Kärras herrar kvalar ju borta mot Nyköping, den matchen skulle gå att följa via webbe (!) låter intressant. Nu var det i och för sig inte den matchen jag syfta på även om den är superviktig och man kommer hålla tummarna för herrarna, hade varit fruktansvärt kul om de gick upp i Allsvenskan :D
Men det var matchen mellan Balic's Zagreb mot svensklaget Kiel som jag tänkte mest på. En match man inte vill missa. Jag vet ju en som jag tror mer än gärna vill se matchen eller va säger du Vickan ?? ;P

Ikväll är det myspys med systrarna, kommer nog se på Portugal-Sverige (ögongodis - Cristiano Ronaldo) :P

Nä nu ska jag ut & röra mig lite, avslutar detta inlägg med en fin låt :)
Tror de va Carro eller Jamina som spelade den när vi skulle göra vår labb uppgift i skolan i torsdags, riktigt fin är den :)







Ha det gött alla !
Ciao





"Med varje framgång man vinner får man en ny fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt"

(Oscar Wilde)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0