Destination Skövde ...

Heej !

Idag är det söndag, vilket innbär bortamatch - destination skövde.
Vi ska till den klassiska idrottshallen och spela mot Somby/Skövde som för er som inte vet är Skövde HF's farmalag.



Halv elva tror jag närmare bestämt att bussen går, ska göra de vanliga rutinerna som man alltid gör innan match ...
Manikyren är ju redan fixad ..... :P

Eftersom det inte blev nått inlägg igår så kan jag la ta & brerätta om gårdagen.

Dagen börjaden med att vi hade träning i lundbystrand två, innan vi kom igång var det som vanligt i vårt lag diverse glirningar och påhopp. Allt detta är ju på skämt som ni alla förstår ! :P  

Nog om träningen, vi som sedan skulle duscha tog oss bort till omklädningsrummen...
När vi kom fram så sattes duschen på flera gånger, trots att ingen var där inne.
Eddie
och Stina blev helt till sig.
Va det spöket i lundbystrand som slog till eller ? ;P
Nää vi överlevde :P det var bara fel på en av duscharna :P

Efter träningen bar det av till stan, där skulle jag möta syster som skulle hjälpa mig leta efter balklänning.
Hittade ingen som föll mig i smaken, kanske för att inte så mycket klänningar hade kommit in, jag vet inte, får ju bara fortsätta leta :P

Köpte förresten en present till Eddie när jag va i stan. NEJ hon fyller inte år, men hittade en sak som skulle passa henne perfekt så då slog jag till :D
Hoppas hon blir glad för den, tänkte ge den idag på bussen :P

Efter besöket i stan åkte jag och Mikaela till Lillkärrshallen, hann  se sista minuten på farmalagets match.
Toft blev för övrigt punktad när hon spelat m9e !!! Snabba fötter där Toften, det e bra ;P hehehe

Efter matchen åkte vi hem, så småningom blev det mat och sen va de melodifestivalen.
Tyckte faktiskt att piloterna va riktigt bra, dom gjorde en BrandstaCity Släckers.
Minns ni dom? Brandmännen som gjorde schlager karriär ?
Nu har vi piloter också ! Gött e de ! :)

Citerat Petra Mede "Du är kvinnan med rösten och du är kvinnan med brösten höll jag på att säga"
hehe de va faktiskt ganska kul :P brutalt ärlig liksom ... :O

Nog om gårdagen,  det är ju fortfarande söndag och destination Skövde som står på schemat.
Kanske blir det en bra film i bussen idag ?
Favoriterna denna säsongen har ju definitivt varit "Den lilla sjöjungfrun" och "Hitta Nemo" (eller rädda nemo som tränarna trodde den hette)

Ska snart käka frukost och packa väskan för Skövde- here we come !!!

Ha det gött !

Ciao




"90 procent av alla hockeyspelare är vänsterskyttar och ungefär 5 procent är högerskyttar!"

(resten då ?!?!?!)

Kommentarer
Postat av: Maria

låter som något Vickan skulle kunna säga..

2009-03-01 @ 17:52:05
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: vickan

vad är det här för påhopp? förstår ingenting!

2009-03-01 @ 21:25:38
URL: http://vicktorias.blogg.se/
Postat av: Toften

jag vill ju bara påpeka där att det var ju Toften som gav besked ;)

2009-03-04 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0