Underbart väder, studentmössa och skoskav ...

observera! glömde att publicera detta inlägget igår torsdag, för att slippa förvirring ;P

Ja, de sammanfattar dagen hittils.
Idag var det rent ut sagt kanon väder är man vaknade, solen sken och fåglarna kvittrade.
Därför passade jag på att använda mina nya skor. INGEN BRA IDE !
AJ,
har fått skoskav tack vare det, men vill man vara fin får man lida pin? Är det inte så man brukar säga ...? !

Idag hade vi studievägs rådgivning under UF lektionen, har verkligen ingen aning om vad jag skulle vilja läsa vidare som, men klart alltid bra att ha koll på läget liksom.

Sen hämtade jag ut min studentmössa !
Måste bara få säga att Z:at i Izabella ser ut som ett X !!!!
Men jaja, får la leva med det :P

Kul som fan att testa mössan i alla fall, man längtar till studenten nu ! :D Ska bli så kul :D


Har gått och varit väldigt avundsjuk på mina systrar hela dagen, de befinner sig ju just nu som jag tidigare skrivit i Paris.

Dom har fint väder och får uppleva den staden, gaaaaaaaaah hade ju inte varit helt fel att vara där nu :P









Ska göra iordning för träning nu, kommer kanske ett inlägg senare!

Ciao




"Gentel Star kämpar som ett .... djur"
(Travexperten Hans G Lindskog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0