Onsdag ...

Idag har jag varit på vårdcntralen och kollat mitt finger.
Det var ingen fara med det och jag behövde inte få nån medicin, blir det värre får jag i och för sig det :S

Innan jag begav mig dit så satt jag och Vickan & drömde oss bort på bland annat fritidsresors hemsida och apollo
Vi hittade värsta PARADISET !!!! Vill verkligen åka dit ! :D


Här är den Bikinin som jag beställde på h&m också. (Hildeby vill veta hur den såg ut)




Idag åkte Malin och Mikaela till Paris !!!
Kanske blir det en del seriös shopping ??


Lite turister ska de allt vara också !
Hoppas i alla fall att de får en bra resa :D



au revoir girls ;)



Tänkte visa en bild på ett av de resemålen jag och Vickan satt och drömde sig bort till ...
Paradiset asså !


Eftersom det inte gick att lägga in en bild nu helt plötsligt så får ni vänta & kanske se bild en annan gång ;P



Nu ska jag sätta mig och plugga lite, ska göra iordning en smoothie senare och skära upp lite annanas
Sveriges handbolls herrar kvalar
ju idag borta mot Montenegro, det får man ju inte missa ! :)

Avslutar detta inlägget med en låt, en låt som Rut inte tycker så mycket om, men jag gillar den, säger bara La Voix! ;)



Ciao





"Om jag har flyt kan jag nog få lite tur"

(Pernilla Wiberg om världscupen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fin den bikinin var :) den kommer vara perfekt i sommar :) ! Jätte fin :) 5 av 5 toast haha :)

2009-03-19 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0